Bloggen är tillbaka!

 
Hej alla läsare,

Många av er har nog följt den tidigare bloggen som jag slutade med i början av året (denna!).
Jag gav mig på att försöka blogga via hemsidans verktyg (www.eleine.com), men måste tyvärr säga
att den var rätt värdelös. Denna blogg kan ni även hitta även via hemsidan vilket är en ny funktion, så
därför startade jag denna Eleine-blogg. 

Jag kommer försöka uppdatera så ofta jag hinner, då jag vet att ni är ett gäng som gärna läser lite mer ingående om vad jag och bandet gör om dagarna än bara en snabb Instagram-bild. ;)

Ska bli kul, känner mig pepp och hoppas nu blogg.se fixat appen för Android, för vad jag minns var den värdelös. 

// Hi everybody,

Many of you have probably followed the previous blog that I ended up with at the beginning of the year (this!).
I went on to try to blog via the website's tools (www.eleine.com), but sorry to say
that it was worthless. This blog you can now also find at the website which is a new feature, so therefore I started this new Eleine blog.

I will try to update as often as I can, 'cause I know you guys are a bunch who like to read a bit more about what me and the band make during our days than just a quick Instagram picture. ;)

It will be fun, feel excited and I hope blogg.se fixed their app for Android, for what I remember it was useless.//

Eleine | |
Upp